Shella Gamda
Shella Gamda
Shella Gamda
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Shella Gamda

A7la Shellaaa

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعدام رسمى بس محدش ينق

كاتب الموضوعرسالة
maged
مشرف
مشرف
maged

اعدام رسمى بس محدش ينق Empty
مُساهمةموضوع: اعدام رسمى بس محدش ينق   اعدام رسمى بس محدش ينق Icon_minitimeالجمعة 22 فبراير 2008 - 0:50

في مره تلاته راحوا عند الريس فواحد طلب فيلا وشاليه فى العريش فالريس قله طيب واخد اللى طلبه والتانى طلب راس

مال فى البنك الريس قله طيب والتالت بئا طلب صوره كبيره للريس فالريس قله طيب فبعد شهر الاول والتانى رجعوا فقروا

والتالت هو اللى غنى عارفين ليه .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .............علشان حط الصوره فى الميدان واعد بنادى التفه بقرش

والشلوت بربع جنيه

ههههههههههههههههه فيها اعدام رسمى

موظف راح يدى صوته فى الانتخابات فاختار لا
وهو مروح قابل واحد صاحبه فسألو عملت ايه ؟
قاله علمت على لا
لطم صاحبه وقاله روحت فى شربة ميه
فسأله الموظف ايه الحل ؟
قاله ارجع بسرعه وصلح اللى كتبته واكتب نعم
رجع الموظف لرئيس اللجنة وقاله :-
جيت اعلم على نعم غصب عنى علمت على لا
مسكه رئيس اللجنة من ودنه وقاله
احنا صلحناه لك اوعى تعمل كده تانى

واحد شغال فى فرز اللجان الإنتخابية...فواحد صاحبه بيسأله : بقى معقول انتوا بتقعدوا تفرزوا الأصوات دى كلها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قال له : ولا بنفرز ولا حاجة...التعليمات واضحة وصريحة...احنا نرمى الورقة بتاعة الناخب فى الهوا...ولو نزلت على وشها أو ضهرها يبقى وطنى...ولو على سنها يبقى معارض

واحد من الجماعة المهمين سأل الاخ بوش في الخباثه : إنت ليه متأكد إن في
نووي;في العراق!!! بوش : لأن معايا الوصل اللي أبويا باعهلهم بيه

الملكة اليزابيث - ملكه انجلترا - .... جورج دبليو بوش - الرئيس الامريكى - .... محمد حسنى مبارك الرئيس المصرى - ... ماتو ودخلوا كلهم الجحيم

الملكه اليزابيث قالت : وحشتنى انجلترا وعايزة اكلمهم و اطّمن الناس عاملين ايه هناك ... اتصلت بيهم واتكلمت حوالى خمس دقايق ... وقالت : ها ابليس , عايز منى كام تمن المكالمه ؟ ... ابليس قالها : خمسه مليون دولار ... خمسه مليون دولار وكتبتله شيك ورجعت تقعد على كرسيها تانى

جورج بوش غار منها جدا وقعد يصرخ وهو بيقول : وانا كماااااان , عايز اكلّم امريكا , واتّصل وقعد يتكلم حوالى دقيقتين .... بعدين قال : ها ابليس , عايز منى كام تمن المكالمه ؟ ... ابليس قاله : عشرة مليون دولار ... عشرة مليون دولار وكتبله شيك ورجع يقعد على كرسيه تانى

حسنى مبارك غار منهم بطريقه رهييييييييبه ... وبدأ يصرخ وهو بيقول : اناااااا بردو عايز اكلم مصر , بردو عايز اعرف الناس عامله ايه هناك ,واكلّم الوزرا , عايز اكلم كل واحد ... اتصل بـ مصر وقعد يتكلم .... يتكلم .... يتكلم .... حوالى كدا 20 ساعه .. بعدين قال : ها ابليس , عايز منى كام تمن المكالمه ؟ ....ابليس قال : دولار واحد .... حسنى مبارك قاله : دولار واحد بس ؟؟؟!!! ... ابليس رد عليه وقال : من الجحيم للجحيم مكالمه محليه

اعدام رسمى بس محدش ينق Glitterfy135525T423D34
https://shellagamda.yoo7.com

اعدام رسمى بس محدش ينق
صفحة 1 من اصل 1