Shella Gamda
Shella Gamda
Shella Gamda
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Shella Gamda

A7la Shellaaa

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت يارب تعجبكم :$

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MoGrD 7eLM
عضو مشارك
عضو مشارك
MoGrD 7eLM

نكت يارب تعجبكم  :$ Empty
مُساهمةموضوع: نكت يارب تعجبكم :$   نكت يارب تعجبكم  :$ Icon_minitimeالإثنين 3 مارس 2008 - 12:14

***واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم ياجدع

***كانو عاملين مسابقه اللى يعدى البحر و يطلع فوق الجبل و يقتل الغوريلا و يتجوز الغوريلا يكسب

الاول غرق فى البحر ............. و التانى عدى البحر بس وقع من فوق الجبل ........... التلت كان زكي اووى عدى البحر و عدي الجبل و قتل الاميرة و اتجوز الغوريلا

***مره واحد راح لدكتور قاله انا عندى مرض النسيان يا دكتور .. نسيت مراتى ونسيت اولادى ......... .ايه ده انا ايه اللى جابنى هنا..؟؟؟

***مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكرى وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ... فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

*واحدة بتتكلم مع صاحبتها بتقولها .... أنا جوزي نساي جدا كل يوم يقولي أنا نسيت مفتاح المكتب ، أنا نسيت مفتاح الشقة......... ردت صاحبتها وقالت لها : طب أنتى أرحم منّي أنا جوزي كل يوم يقول لي أنا شفتك فين قبل كده

*** واحد دماغه مليانه حشرات راح للدكتور قاله يادكتور عاوز اطّلع الحشرات اللى فى راسى... قاله افتح المروحه على الاخر واقعد ادمها هيطير منك الحشرات ، عمل كده وبعدين و هو نايم سمع صوت الحشرات بيقول امبارح كان فيه عاصفه جامدة اوى اوى بس الحمد لله مفيش غير واحد بس مات... راح تانى للدكتور قاله منفعش الحل ده ، الدكتور قاله خلاص اركب عربيه واطلع على اخر سرعه وطلع دماغك من الشباك ...عمل كده وهو مروح من عند الدكتور وروح و هو نايم سمعهم بيقولوا امبارح حصل عاصفه شديده اوى اوى بس الحمد لله مفيش غير واحد بس مات.... قام رايح للدكتور تانى وقاله الحل منفعش انا عاوز اخلص بقى .... قاله مفيش الاّ حل واحد ، تعد جمب واحد وتحط راسك فى راسه... و الحشرات هتروح منك و تروحله .... ام راح عمل كده و هو نايم سمعهم بيقولوا امبارح كان فى حرب عنيفة اوى اوى اوى بس الحمد لله كسبنا الحرب و اخدنا اسري Laughing

***مرة اجتمعت سيدات العالم علشان يحطو حد لظلم المرأة ... وقرروا انه كل وحدة تتكلم مع جوزها بالموضوع ده.......... وبعد فترة سالوا الاولي حصل ايه معاك؟ قالت انا رحت وقولت لجوزى انه ما ينفعش افضل بالبيت وانت تفضل برة ، ولازم تساعدني بشغل البيت.. المهم اليوم الاول ماشفتش حاجة ، اليوم التاني ما شفتش حاجة برضه ... اليوم الثالث بدأ يساعدني بشغل ابيت...... وسالوا التانيه وانتي حصل ايه معاكى؟ قالت انا رحت وقولت لجوزى نفس الكلام.. المهم اليوم الاول ماشفت حاجة ، اليوم التاني ما شفت حاجة ، اليوم الثالث بدأ يساعدني بشغل البيت...... وبعدين سالواالتالتة وانتى حصل ايه معاكى قالت انا رحت وقولت لجوزى نفس الكلام .... المهم اليوم الاول ماشفت حاجة ، اليوم التاني ما شفت حاجة ، اليوم الثالث ....بدأت اشووف بعيني اليمين بس lol!

خلاص كدة شطبنا انهاردة ههههههههه انا عارف انها بايخه بس يارب تعجبكم

مستنى ردودكم
jjjk
I-Ios
مشرف
مشرف
I-Ios

مُساهمةموضوع: رد: نكت يارب تعجبكم :$   نكت يارب تعجبكم  :$ Icon_minitimeالإثنين 3 مارس 2008 - 19:02

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامدة موووووووووووووووووووووووز ياض وربنا (K)(K)(K)(K)
https://shellagamda.yoo7.com
MoGrD 7eLM
عضو مشارك
عضو مشارك
MoGrD 7eLM

مُساهمةموضوع: رد: نكت يارب تعجبكم :$   نكت يارب تعجبكم  :$ Icon_minitimeالإثنين 3 مارس 2008 - 19:42

ههههههههههههههههه ربنا يخليك يا وااد انت و شكرا على مرورك (L)(K)

تحياتى .........
jjjk
NaMLa_3aSaBeYa
عضو مشارك
عضو مشارك
NaMLa_3aSaBeYa

مُساهمةموضوع: رد: نكت يارب تعجبكم :$   نكت يارب تعجبكم  :$ Icon_minitimeالخميس 13 مارس 2008 - 12:02

نااااااااااااااايس و ربنا ايه الحلاوة دي يا مجرد Cool
MoGrD 7eLM
عضو مشارك
عضو مشارك
MoGrD 7eLM

مُساهمةموضوع: رد: نكت يارب تعجبكم :$   نكت يارب تعجبكم  :$ Icon_minitimeالخميس 13 مارس 2008 - 22:12

ههههههههه ربنا يخليكي نملة

عاوزين نشوف النكت بتاعتك grgr grgr
BeLLaDoNNa_Vitch
عضو مميز
عضو مميز
BeLLaDoNNa_Vitch

مُساهمةموضوع: رد: نكت يارب تعجبكم :$   نكت يارب تعجبكم  :$ Icon_minitimeالإثنين 17 مارس 2008 - 2:39

نايــــــــــــس نكت يا جاست bvbn برافــــــــــــو.........
I-Ios
مشرف
مشرف
I-Ios

مُساهمةموضوع: رد: نكت يارب تعجبكم :$   نكت يارب تعجبكم  :$ Icon_minitimeالجمعة 2 مايو 2008 - 17:14

بيلا انتى تسكتى خالص خلاص مش عايز كلام كتير انا قولت نايس يبقى نايس ومحدش يقول نايس غيرى انا liyhlk
https://shellagamda.yoo7.com

نكت يارب تعجبكم :$
صفحة 1 من اصل 1